אותה הגברת בשינוי אדרת

ספה אחת ארבעה סגנונות שונים.

אני אוהבת להלביש ולסגנן בתים. בשנים האחרונות, נכנס יותר ויותר למודעות נושא הלבשת הבית. כולנו רוצים בסופו של יום להגיע הביתה, אל בית שיעטוף אותנו בנעימות וברוך. להשיל מאתנו את אירועי היום. סביבה מעוצבת כזו שנעים לגור ולארח בה ,כיום הינה ברת  השגה יותר מאי פעם. אלא שרוב האנשים, רוכשים רהיטים וחפצים שנראים להם יפים בחלל התצוגה בחנות, או על פי טרנד מסוים, וכשהרהיט מגיע לביתם הם מגלים שהוא כלל וכלל לא מתאים. על מנת לקבל חלל התואם את צרכיכם והממלא את ליבכם אני מציעה לכם לשכור את שירותיה של הום סטייליסטית ,לא רק שזה יקל עליכם בבחירת הריהוט והאביזרים הנלווים, אלא שתתקבל התוצאה לה פיללתם זמן רב! אין צורך בשבירת קירות ובשבירת תכניות חיסכון. באמצעות רכישת הפריטים הנכונים, הלבשה ואבזור, יתקבל חלל הנעים לשהות בו וודאי וודאי שלארח בו. לא עוד רק אצל השכנים והחברים! אלא בביתכם משכנכם ! אז- היום אגלה לכם ארבעה סודות ורזים נוספים ואראה לכם ארבעה סגנונות שונים להלבשת חלל המגורים! חשוב לי להדגיש כי זו אותה ספה ואותו חלל אלא שכל פעם הלבשתי וסגננתי מחדש . תראו איזה הבדל מדהים בין חלל לחלל באמצעות הלבשה ואבזור בלבד! ואל תשכחו לכתוב לי איזה חלל מועדף עליכם!

מוכנים? (כדאי לכם!)


 בוהו שיק!

סגנון הבוהו ( בוהמייני), מתאפיין בפלטת גוונים עשירה ומגוונת.

שימוש רב בצמחייה ירוקה, נגיעות בזהב ( איך לא?),בדים רכים טקסטורות ומרקמים שונים ומגוונים. הנחתי שני שטיחי קטיפה בעלי טקסטורה בולטת ונעימה למגע ,בצבעים שונים ובמשחק א סימטרי, זה על גבי זה, לקבלת שכבות ועומק. השטיחים המשגעים הללו נרכשו במיקלולה -סטודיו לעיצוב חדרים. אצל שרון המקסימה. ממליצה לכם בחום לבקר אצלה.

את הפטריה המושלמת הזו עם נגיעות הזהב שאני כל כך אוהבת רכשתי מ ליאת אנקורי סטודיו לקרמיקה. קרמיקאית מוכשרת מאוד ממליצה לכם לבקר גם אצלה.

פריטי סטיילינג מקריסטל  ,מזכרת מסבתא שלי היקרה .
סגנון חופשי ומהודר אך אינו מסוייג לנישת עיצוב ספציפית הקו המנחה בסגנון זה הוא חופש.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שילובי צבעים מרתקים ומלאי שיק ויופי. אין חוקים וכללים הכל הולך עם הכל, אלא שצריך להשכיל ולשלב נכון. הכל ב מינון על מנת לא לקבל חלל עמוס וקיטשי.


הסגנון הסקנדינבי!

הסגנון הסקנדינבי מאופיין במינימליזם מודרני המשלב צבע וסטייל.

חדר מגורים בסגנון סקנדינבי
חדר מגורים בסגנון סקנדינבי

ואפשר גם ככה, שחקו עם הרהיטים, החליטו מה נכון עבורכם. כאן החלפתי  את השולחנות הקטנים בשולחן עץ בעל רגלים גבוהות, המאפשרות לשטיח ל"ככב" בחלל. חלל מרווח ולא עמוס מידי, עושה רושם שהחפצים מרחפים בחלל. עיצוב נקי ומנימליסטי תמונת איילים בטכניקת העתקה על עץ .עבודת יד של האמנית המוכשרת גלי אהבה ממבט ראשון. צורות גיאומטריות וניקיון עיצובי.


וינטאג'

סגנון הוינטאג' מעניק לבית תחושת חמימות נעימה. אוסף של חפצים ופריטים ישנים בעלי ערך סנטימנטלי.

חדר מגורים בסגנון וינטאג׳
חדר מגורים בסגנון וינטאג׳

מגירת עץ ישנה המחולקת לשלוש קומות הנפתחות על ציר, נרכשה מעינב רייז ילדותי השנייה. סגנון המאופיין במרקמים נועזים, קטיפה מחוספסת, עץ, וזכוכית. רהיטים בעלי קוים ישרים ומאופיינים ברוך, בדרך כלל מעץ  יציב ואיתן ועשויים בעבודת יד.

 

 

מגוון של צורות ומרקמים. אוסף של פריטים ישנים וכשאני אומרת ישן ,משמע למעלה מארבעים שנה. בקבוקים, עציצים, שידות, שרפרפים וכמובן כורסאות נפלאות. אטבי עץ ישנים אותם רכשתי מ סבתא מרים איסוף ומכירת פרטי וינטאג'. בסגנון זה ניתנת תשומת לב רבה לכל פרט ופרט וביחד הם מתמזגים לכדי חלל הרמוני שוקק חיים.


HAPPY אקלקטי שיק!

הסגנון האקלקטי לא מזוהה עם סגנון עיצובי אחד. אלא עם קשת רחבה של סגנונות עיצוב.

חדר מגורים בסגנון Happy שיק אקלקטי
חדר מגורים בסגנון Happy שיק אקלקטי

אוסף של אלמנטים ייחודיים אשר יוצרים חלל מגובש והרמוני באמצעות צבע, מרקם וטקסטורה. בסגנון זה נעשה שימוש ייחודי בפרטי אומנות וריהוט. חפצים ופריטים שלא תפגשו באף דירה אחרת. לכל דירה סגנון ייחודי משלה. שילוב של תקופות וסגנונות עיצוב, עירוב של ישן וחדש עד לכדי קבלת חלל הרמוני חם ומלא ייחודיות ושיק. שימוש בפרחים ובאביזרים שונים ,סטיילינג בשכבות,.layer by layer

עד כאן להפעם. שאבתם השראה? עוררתי בכם חשק להלביש ולעצב מחדש את ביתכם? אשמח ללוות אתכם ולהפוך את דירתכם לבית שנעים לשהות ולארח בו. ליצירת קשר

לימור

 

Comments

comments

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.